Translate

środa, 3 czerwca 2015

PACZKI







na zdjeciach widzimy w jakim stanie dostarczono mi paczke z kosmetykami.Jednak bardziej niz wylany szampon zdenerwowalo mnie to,ze naliczyli CLO! Ludzie czy Wy nie macie sumienia na tej poczcie?Zrezygnowali tylko ze zwyklych przepychanek z rachunkiem ale z oplaty to juz nie! O jakich przepychankach mowie? Otoz na kazdej mojej paczce w widocznym miejscu jest przyklejony w pieknej , przezroczystej koszulce rachunek. Nie jest to moj wymysl ale zalecenie tutejszego urzedu clowego.Zalecaja przyklejenie rachunku do paczki co ma skrocic droge od nadawcy. Problem tylko w tym,ze nie kazdy z pracownikow tego urzedu WIDZI. To jawny brak dobrej woli, czasami trafia sie kompetentny czlowiek i wtedy WIDZI moj rachunek , cli paczuszke i ja natychmast wysyla ale najczesciej przysylaja mi pisma z zapytaniem co jest w paczce itd. Czesto ida dalej w swej niekompetencji i ten rachunek z paczki wsadzaja do koperty z listem i przysylaja mi do domu! Po co pytam? Ja to przyklejem dla nich. Probowalam z tym walczyc i dzwonilam zeby powiedziec co o tym mysle, a pani malpa z poczty na to po prostu wyslij mi to faxem! Nic prostrzego! A jak! Tylko,ze poczta jest jedna na nasza gmine 10 kilometrow od domu i 6 km od pracy, pewnie moglabym z tym rachunkiem skoczyc na poczte po pracy. A czemu nie? A no ,,temu,,ze poczta pracuje do 16.00 dokladnie jak ja. Rozwiazalam ten problem wylsylajac im email ze zdjeciem rachunku. Teraz wysylam rachunek opcja ,,przeslij dalej,, z mojej poczty.

A na dolnych zdjeciach jest historia paczki  rekordzistki,wyslanej 12 lutego a dostarczonej18 wrzesnia. Nie powiem, w sierpniu poczta wyplacila pieniazki z reklamacji, ale ja zdazylam juz zapomniec co w tej paczce bylo :)Na pewno 10 katalogow obowiazujacych 3 tygodnie, czyli mocno przeterminowanych, reszta byla zdatna do uzytku. Na szczescie kosmetyki ORIFLAME maja dlugi termin przydatnosci. Wydalo sie,jestem konsultantka Oriflame :) Od 17 lat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz