Translate

niedziela, 5 lipca 2015

jak złapać kotka do pudełka?


Pasażer na gapę. 
Kto mówi,że koty są niemądre pewnie nie miał kota. Nasze doskonale wyczuwają ,że wybieramy się w podróż. A kiedy wracamy są nadąsane ale nie odstępują nas na krok. Najchętniej wtedy włażą do walizek jakby chciały zademonstrować: KONIEC !JUŻ WAS NIGDZIE NIE PUSZCZAMY"
 Chrupcio, zapakował się do bagażu i udaje,że go tam nie ma.
" wyginam śmiało ciało!"
 Jak złapać kotka do pudełka!
Sposób na to jest prosty i kto miał kotka ten wie: otworzyć pudełko , poczekać kilka minut, zamknąć pudełko! To wszystko!

 Prawo optyki według kotka
"Jak ja Cie nie widzę to i Ty mnie nie widzisz! Proste! A jak mnie nie widzą to może dzisiaj prześpię się z dzieckiem w jego łóżku?"
 Madlen też ma sposoby!
Uzbroiła się w tygrysa i pistolet i cóż,że plastikowy!" Jak mam pistolet to może nie wywalą na swoje miejsce i dzisiaj prześpię się z deckiem w jego łóżku?"
 To znowu Chrupcio "złapany " do pudełka.
 "widać mnie?"
 Chrupcia można łapać również do reklamówki...
 Madlen lubi grać w MONOPOLY, a że taka tłusta to odpoczywa miedzy rzutami kostką :)
 a jak się zmęczy, powącha zioło(mięta czekoladowa-totalny odlot) i łup na plecki !
 "prześpię się na pudełku, ponieważ nie było otwarte"
 teraz sprawdza jak się śpi na  innym pudle
 niby jeszcze do Sylwestra trochę czasu ale jak w nocy "trenuje sie " to rano trzeba gasić kaca w umywalce
 pudełko po mandarynkach też może być wygodne...
 pić!!!!
jednak najwygodniej w MONOPOLY ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz